Think Like a Monk - bezvremenska mudrost redovnika

Jay Shetty je viralni storyteller i broj jedan voditelj podcasta. U svojoj knjizi „Think Like a Monk“ (Razmišljaj kao redovnik: svakodnevne vježbe za svrhovitost i smirenost uma) simplificirao je bezvremensku mudrost, koju je naučio kao redovnik, u praktične i djelotvorne korake koje može svatko poduzeti kako bi svakodnevno živio manje tjeskobnim i smislenijim životom.

Shetty je odrastao u obitelji u kojoj si mogao postati - liječnik, odvjetnik ili neuspjeh. Njegova obitelj bila je uvjerena da je odabrao treću opciju. Umjesto da prisustvuje dodjeli diplome, uputio se u Indiju kako bi postao redovnik. Meditirao je svaki dan četiri do osam sati i svoj život posvetio pomaganju drugima. Nakon tri godine, jedan od njegovih učitelja rekao mu je da će imati više utjecaja na svijet ako napusti redovnički put i podijeli svoje iskustvo i mudrost s drugima.

U ovoj iskrenoj, inspirativnoj i osnažujućoj knjizi, Jay se fokusira na one stvari koje on smatra blokadama našeg potencijala i moći. Pomaže vam da razvijete alate i vještine za probijanje negativnosti, tjeskobe, pretjeranog razmišljanja i očekivanja od ljudi.

Ova knjiga je vodič o tome kako bilo tko može razmišljati kao redovnik: hrabro, suosjećajno i odlučno. Napominje da to nije izbor nego nužnost u današnjem ubrzanom, stresnom i nepovezanom svijetu.

Naučit ćete kako:

• Svakodnevno trenirati svoj um za mir i svrhu
  • Prestati živjeti na temelju mišljenja drugih ljudi i početi živjeti po svojim uvjetima
  • Ukloniti negativnost i prevladati toksične odnose i navike
  • Izliječiti negativnost, strah i bol iz prošlosti
  • Otkriti svoju pravu strast i svrhu
  • Stvoriti učinkovite jutarnje i večernje rutine koje transformiraju vaše dnevne navike
  • Prestati pretjerano razmišljanje i odgađanje te trenirati svoj um na fokusiranje
  • Ostaviti po strani svoje ego kako biste očistili put do uspjeha
  • Razviti praksu zahvalnosti
  • Pronaći i razviti istinsku kompatibilnost u odnosima

Svoju kopiju knjige Think Like a Monk pronađite u Sveučilišnoj knjižari i antikvarijatu Dominović koja se nalazi u ulici Hrvatske bratske zajednice 4 (zgrada NSK). Otvorena je od 2000. S obzirom na suradnju s velikim brojem izdavača, kako iz Hrvatske tako i iz inozemstva, imaju veliki izbor knjiga iz svih područja koja možete pronaći u njihovom modernom i ugodnom prostoru. Imaju i vlastita izdanja koja kontinuirano izdaju kao i veliki izbor rječnika, priručnika i nautičkih publikacija. Vođeni koncepcijom pružanja što kvalitetnije usluge u vlastitim poslovnim aktivnostima te podizanjem standarda domaćeg knjižarstva, odlučili su kroz svoju online knjižaru pružiti mogućnost što jednostavnije i što povoljnije kupnje knjiga po vašem izboru.

Više informacija o knjigama u knjižari i antikvarijatu Dominović možete pronaći ovdje.