Gdje se nalazimo?

Naša adresa je Ulica Hrvatske bratske zajednice 4, 10001 Zagreb, u dnu zgrade Nacionalne i sveučilišne knjižnice. Više o lokaciji možete pogledati ovdje.

Where can you find us?

You can come visit our bookshop at the following address: Ulica Hrvatske bratske zajednice 4, 10001 Zagreb. It is situated at the bottom of the stairs leading to the National and University Library building. More about our location can be found here.

Mogu li promijeniti narudžbu?

Za sve promjene narudžbe, bilo da su vezane uz adresu dostave ili proizvode, možete nas kontaktirati putem naše e-mail adrese knjizara@dominovic.hr ili telefonskog broja 01 6130 112.

Can I change my order?

If you want to change your order in any way, whether it is regarding your delivery details or products, you can contact us via mail knjizara@dominovic.hr or phone 01 6130 112.

Koja je cijena dostave?

Cijena dostave u Republici Hrvatskoj i Sloveniji je 25kn, a za narudžbe u iznosu većem od 300kn dostava je besplatna. Za više informacija o cijeni dostave u Hrvatskoj i u inozemstvu možete provjeriti ovdje.

How much does delivery cost?

In Croatia and Slovenia delivery costs 25 kn. For orders over 300 kn, delivery is free. For more information about delivery costs in Croatia, as well as other countries, check our Delivery Price List.

Koji je rok isporuke paketa?

Naručeni proizvodi isporučuju se u roku od 5 radnih dana. Ukoliko neki od proizvoda nije odmah dostupan za isporuku, kupac će o tome biti obaviješten u procesu kupnje. Više informacija o dostavi možete pronaći ovdje.

How long will it take for my order to be shipped?

Your order will be shipped within 5 business days. If certain products are not readily available, you will be informed about it during the shopping process. More information about delivery can be found here.

Dostavljate li u inozemstvo?

Da, dostavljamo u sve zemlje svijeta. Informacije o cijenama dostave za pojedine zemlje možete vidjeti ovdje.

Do you deliver outside Croatia?

Yes, we deliver worldwide. If you want to find out more about delivery costs for specific countries click here.

Mogu li narudžbu s osobnim preuzimanjem preuzeti na dan kreirane narudžbe?

Svakom kupcu javimo kada su knjige spremne za preuzimanje pa je potrebno pričekati našu obavijest putem e-maila ili telefonskog broja koji ste ostavili kao kontakt u Vašoj narudžbi.

Can I pick up my order on the same day I placed it?

We always notify our customers when their books are ready to be picked up, so you will have to wait for the notification that will be sent to your e-mail address or to the phone number you left as your contact in the order.

Što je to Klub vjernih članova?

Sve o našem Klubu vjernih članova možete pročitati ovdje.

What is the Loyalty Club?

You can read all about our Loyalty Club here.

Zbrajaju li se popusti?

Popusti se ne zbrajaju.

Can discounts be combined?

No, discounts cannot be combined.

Mogu li vratiti ili zamijeniti proizvod?

Proizvod se može vratiti ili zamijeniti. Troškove povrata proizvoda snosi kupac. Proizvode trebate zapakirati te predati kuriru koji će preuzeti Vaš paket te u slučaju zamjene predati Vam novi. Više o uvjetima povrata možete pronaći ovdje.

Can I return or exchange products?

Yes, you can. However, the customer has to pay for all refund costs. The products have to be packaged and given to a courier who will then take the package, and in the case of an exchange, deliver you the new products. You can find more about this topic in our Return Policy.

Ne snalazim se u webshop-u, mogu li nekim drugim putem napraviti narudžbu?

Ukoliko imate bilo kakvih problema vezanih uz web narudžbu, uvijek nas možete kontaktirati putem našeg e-maila i telefona. Tim putem možete napraviti i narudžbu, a potrebni podatci za narudžbu su: ime i prezime, adresa za dostavu, e-mail i telefonski broj.

I seem to be unable to find my way around the webshop. Is there another way to place an order?

If you’re having problems with your web order, you can always contact us via mail or phone. You can also place an order by phone or mail, but then you have to give us the following information: your name and surname, delivery address, your e-mail and phone number.