Filter
0 0
0 0
Startseite Produkte Bücher Kunst Theater PUBLIKA I KRITIKA - DANI HVARSKOGA KAZALIŠTA 42

PUBLIKA I KRITIKA - DANI HVARSKOGA KAZALIŠTA 42

Passwort: 428715
(0)Eine Bewertung hinterlassen
Jahr: 2016
Land: Hrvatska
Sprache: hrvatski
Einband: Paperback
Seitenzahl: 562
Grösse: 20,5 cm
ISBN: 978-953-163-428-1
Preis
$ 70,00

Im Club sparen Sie $ 2,10.

Inklusive MwSt.

Möchten Sie to save $ 2,10 bei dieser Bestellung sparen und Mitglied imDominović club werden?

Sofort verfügbar

Bezahlmöglichkeiten

Barzahlung bei Lieferung, Kreditkarte (einmalig oder Ratenzahlung), Direktzahlung über ein Bankkonto

Über das Buch
SADRŽAJ Cvijeta Pavlović: Publika i repertoar hrvatskih kazališta 1701. - 1800. godine/ Audience and Repertoire in the Croatian Theatre 1701-1800; str. 5 Danijela Weber-Kapusta: Društvena struktura i kulturni identitet zagrebačke publike između 1834. i 1860. godine/ The Social Composition and the Cultural Identity of the Zagreb Theatre Audience between 1834 and 1860; str. 28 Boris Senker: Glasna publika/ Loud Audience; str. 55 Vesna Vlašić: Požeško profesionalno kazalište, repertoar i publika/ The City Theatre in Požega, Repertoire and the Audience; str. 92 Ivan Bošković: Tko je splitska kazališna publika?/ Who makes up Split’s Theater Audiences?; str. 105 Darko Lukić: Nevidljive publike - zanemarene skupine gledatelja u hrvatskim kazališnim repertoarima, izvedbama i u kritičkoj recepciji/ Unseen Audience - Disregarded Members of the Audience in Croatian Theater Repertoires, Plays and Critical Reception; str. 127 Sanja Nikčević: Suvremeno kazalište i publika ili od prezira publike do opravdanja njezinog bijega/ Modern Theater and the Audience or the Audience’s Contempt to Justification of its Escape; str. 149 Martina Petranović: Publika i kazališna likovnost/ Theatre Audience and Theatre Design; str. 174 Maja Milošević: S kakvim se glazbenim repertoarom mogla susresti publika u gradu Hvaru tijekom prve polovice 17. stoljeća?/ What Kind of Music Repertory might have been Performed to the Audience in the Town of Hvar during the 1st Half of the 17th Century?; str. 190 David Šporer: Proučavanje recepcije i povijest čitanja/ Studying the Reception and History of Reading; str. 228 Lovro Škopljanac: Empirijski čitatelji - stanje stvari/ Empirical Readers - State of Affairs; str. 247 Fedora Ferluga-Petronio: Recepija Iva Vojnovića u Italiji s posebnim obzirom na prevođenje dijalektalne komponente u Dubrovačkoj trilogiji/ La ricezione di Ivo Vojnović in Italia con particolare riguardo della componente dialettale nella Dubrovačka trilogija; str. 264 Antun Pavešković: Recepcija Krležina Areteja/ The Reception of Krleža’s Aretheus; str. 282 Branka Brlenić-Vujić: Estetske provokacije avangarde - inovacijski postupci hrvatske književnosti/ Aesthetic Provocation in the Avant-garde - Innovation in Croatian Literature; str. 289 Lucija Ljubić: Kritika i publika u suvremenom hrvatskom kazalištu/ Theatre Criticism and Theatre Audience in Contemporary Croatian Theatre; str. 302 Kristina Grgić: Oblikovanje čitateljskoga ukusa u hrvatskim antologijama svjetske književnosti/ The Formation of Readers’ Taste in Croatian Anthologies of World Literature; str. 316 Višnja Rogošić: Odmor publike od povijesti/ The Audience’s Vacation from History; str. 345 Ivana Žužul: Tko je publika publici? Medijske reprezentacije književne publike/ Who Watches the Audience? Media Representations of the Literary Audience; str. 366 Ivan Trojan: Recepcija internetske kazališne kritike/ Reception of online Theater Critique; str. 381 Dubravka Crnojević-Carić: Kritičar - osoba koja gradi ukus ili stvara modu? Kazališna kritika: kreiranje mode i/ili ukusa?/ Critic: the Person Establishing Taste or Creating Fashion? Theatre Criticism: Creating Fashion and/or Taste?; str. 393 Nataša Govedić: Pomno sudjelovanje, umjetnost Feedbacka, relacija povjerenja i kritička dijalogika/ Close Participation, the Art of Feedback, the Relation of Mutual Trust and Dialogic Criticism; str. 408 Bruno Kragić: Rane kritike i eseji Ante Peterlića/ Ante Peterlić’s early critique and essays; str. 434 Almir Bašović: Glas iz publike/ Voice from the Audience; str. 448 Antonija Bogner-Šaban: Kazalište između kulture i vremena/ Theatre between Culture and Time; str. 462 Tomislav Bogdan: Dinko Ranjina kao književnik kritik/ Dinko Ranjina as a Literary Critic; str. 483 Ivica Matičević: Ideologija i književnokritička praksa. Slučaj Vinka Nikolića/ Ideology and Literary Criticism. The Case of Vinko Nikolić; str. 508 Alen Biskupović: Funkcije osječke kazališne kritike u prvoj polovici 20. stoljeća/ Functions of Osijek Theatre Criticism in the First Half of the 20th Century; str. 525 Ana Lederer: Utjecaj kazališne kritike na publiku. Hrvatsko narodno kazalište u Zagrebu, 2005. - 2013./ Influence of Theater Critique on its Audience. Croatian National Theater in Zagreb, 2005 - 2013; str. 549
Kommentare
Ocjena proizvoda
Noch keine Kommentare. Sei der erste, der einen Kommentar abgibt.
Kommentar senden

Bewerten Sie den Artikel 

Ihre E-Mail wird nur verwendet, um auf Ihren Kommentar zu antworten.

Loyalty Club

Wir haben eine spezielle Behandlung für die wahren Buchliebhaber des Dominic Loyalty Club vorbereitet.

Wir behandeln unsere Clubmitglieder mit Rabatten und merken uns alle Ihre Bestellungen.

Weitere Informationen

Newsletter

Abonnieren Sie unseren Newsletter und erhalten Sie 10% Rabatt auf den ersten Einkauf.

Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Facebook messenger (like page)
Instagram
Sendgrid

Google analytics