»Goran Đurđević propitivao je uvriježene stavove o nastavnicima i njihovu radu. Objasnio je zašto učiteljstvo nije poziv. Problematizirao je nametnuti »teror uspjeha« (natjecanja, vrednovanja i projekti). Pokazao je složeno razumijevanje i svijest o tim dilemama.« - Vinko Tadić, Požega (Hrvatska) »Vrijednost knjige je u promociji humanističkog obrazovanja koje postaje zanemareno, a u knjizi vidimo koje se mogućnosti postižu primjerenim humanističkim obrazovanjem kao što su čitalačka pismenost, aktualizacija sadržaja, kritičko mišljenje.« - Robert Kresina, Čaglin - Požega (Hrvatska) »Vrijednost ove knjige je u tome što dokumentira događaje u hrvatskom obrazovnom sustavu zadnjih desetak godina, na zanimljiv i tečan način analizira neke datosti tog obrazovnog sustava (npr. plaće, ECTS bodove), a pogotovo u tome što pokazuje da nastava i učenje ne moraju biti dosadni ni učenicima ni nastavnicima.« - Jana Krpina, Peking (NR Kina) »Kao cjelina knjiga je vrijedan doprinos suvremenoj obrazovnoj historiografiji Hrvatske, ali i pedagoški priručnik koji nudi skup praktičnih rješenja za suvremene probleme i izazove u cjeloživotnom obrazovanju. Kolega Đurđević nudi interdisciplinarnu perspektivu koja kombinira analizu i praktične i primjenjive primjere.« - Jelena Kupsjak, Zadar (Hrvatska) »Autor veoma nadahnuto i bazirano na značajnom ličnom iskustvu i razmišljanjima, ne samo da analizira stanje u obrazovanju, već i jasno prepoznaje njegove slabosti, nedostatke, ali i vrline i mogućnosti. Njegov pristup fenomenu obrazovanja u celosti je veoma relevantan i sveobuhvatan…« - Mire Mladenovski, Skopje (Sjeverna Makedonija) »Čitajući neke od tekstova, razmišljala sam da bi bilo dobro da su prevedeni na engleski jezik jer bi sigurno bili inspirativni i za mnoge koji rade u školstvu ili na reformama školskih sistema u Egiptu, Tunisu i Gruziji, a vrlo vjerojatno i dalje…« - Mirela Redžić, Vejen (Danska) »Unatoč razlikama u sustavu plaća u Sloveniji i Hrvatskoj, cijelo vrijeme dok sam čitala ovaj dio knjige mogla sam se prepoznati kao učiteljica i bivša sindikalna povjerenica. Ali da neka država želi imati obrazovane građane, više bi ulagala u kvalitetu obrazovanja, a ne u kvantitetu (standarde, brojanje radnih sati …).« - Irena Zgonc, Ljubljana (Slovenija) »Ono što bi škola današnjice trebalo da nauči svoje učenike i studente jesu kritičko razmišljanje, rešavanje problema, da su nauke interdisciplinarno povezane, veštine međusobne saradnje i veštine komunikacije. Rad u timu treba negovati od malih nogu. Vrlo je važno da svako bude svestan svojih osobina koje pomažu funkcionisanju grupe ili grupu čine slabijom.« - Nikola Božić, Beograd (Srbija)