Filtriranje
hr en de
0 0
0 0
Početna Proizvodi Knjige Društvene i humanističke znanosti Sociologija/demografija DRUŠTVENE MREŽE I TELEVIZIJA: kako su društvene mreže mijenjale televiziju?

DRUŠTVENE MREŽE I TELEVIZIJA: kako su društvene mreže mijenjale televiziju?

Šifra: 438063
(0)Ostavi recenziju
Godina izdanja: 2021
Država: HRVATSKA
Jezik izdanja: hrvatski
Uvez: Tvrdi uvez
Broj stranica: 212
Format: 25 cm
ISBN: 978-953-169-473-5
Cijena
$ 20,19

U klubu štedite $ 0,61.

U cijenu je uključen PDV. Za Europsku Uniju od 01.07.2021. cijena proizvoda i poštarine može varirati prema stopi poreza za zemlju isporuke.

Želite li uštedjeti $ 0,61 na ovoj narudžbi i postati član Dominović kluba?

Dostupno odmah
O knjizi
Sloboda govora i mogućnosti informiranja koje pružaju društvene mreže došli su u prvi plan, dok su vjerodostojnost i odgovornost za javno izgovorenu riječ ustuknuli. Upravo unutar te dihotomije prednosti i nedostataka društvenih mreža kao novih interaktivnih medija nalazi se i glavna tema ove knjige i problem kojeg autorica istražuje. Slobodna komunikacija u prostoru demokratske javnosti temeljni je preduvjet njegova funkcioniranja i oblikovanja javnog mnijenja. Mediji, koji nisu tek posrednici u tom prostoru već i (su)kreatori javnog mnijenja i izvor obaviještenosti građana o svim pitanjima od javnog interesa, pritom su ključan činitelj. Posebno mjesto među njima pak imaju nacionalne televizije. U tom kontekstu postavlja se pitanje utjecaja društvenih mreža na televizijski informativni program s obzirom na izraziti utjecaj kojeg televizija ima na javno mnijenje, posljedično i na oblikovanje političkih preferencija građana i općenito na stvaranje predodžbi o političkoj i društvenoj stvarnosti među građanima, što je u demokratskim društvima od ključnog značenja. Autorica stoga nastoji istražiti utjecaj društvenih mreža na sadržaj središnjih informativnih televizijskih emisija, ne samo zbog utvrđivanja razine vjerodostojnosti informacija već i zbog detektiranja mogućih promjena u radu televizije kao specifičnog audio-vizualnog medija te promjena u novinarskom izvješćivanju. Svoje pretpostavke, odnosno utjecaj objava na društvenim mrežama na središnje informativne emisije javne i komercijalnih televizija, nastoji provjeriti kvalitativnom i kvantitativnom analizom (analiza sadržaja, anketno istraživanje), prije svega središnjih informativnih emisija javne (HRT) i komercijalnih televizija (RTL i NOVA-TV) sa nacionalnom koncesijom, te visoko reprezentativnog uzorka televizijskih novinara tih triju televizija. Pritom nastoji utvrditi u kojoj su mjeri društvene mreže izvor vijesti u pojedinim središnjim televizijskim informativnim emisijama, koja društvena skupina ima najveći broj objava, te na koji način društvene mreže utječu na rad televizije kao specifičnog audio-vizualnog medija. Uz to, istraživanjem nastoji utvrditi stupanj provjere vjerodostojnosti objava na društvenim mrežama koje se koriste te propituje promjene uloge i djelovanja televizijskih novinara kao kreatora medijskih sadržaja i sukreatora javnoga mnijenja. Knjiga se temelji na uvjerljivim argumentima o potrebi istraživanja do sada nedostatno istražena utjecaja društvenih mreža na televizijski informativni program, teorijski okvir je u skladu s najrecentnijim znanstvenim istraživanjima, a dizajn istraživanja metodološki je valjan i primjeren. prof. dr. sc. Pero Maldini (iz recenzije)
Komentari
Ocjena proizvoda
Još nema komentara. Budite prvi koji će komentirati.
Pošalji komentar

Ocijeni članak

Ocijeni proizvod

Vaš email koristitit će se samo u svrhu odgovaranja na Vaš komentar.
Česta pitanja
Koji je rok isporuke paketa?

Naručeni proizvodi isporučuju se u roku od 5 radnih dana. Ukoliko neki od proizvoda nije odmah dostupan za isporuku, kupac će o tome biti obaviješten u procesu kupnje. Više informacija o dostavi možete pronaći ovdje.

Dostavljate li u inozemstvo?

Da, dostavu vršimo u sve zemlje svijeta. Informacije o cijenama dostave za pojedine zemlje možete vidjeti ovdje.

Koja je cijena dostave?

Cijena dostave u Republici Hrvatskoj i Sloveniji je 4 € | 30,14 kn, a za narudžbe u iznosu većem od 55 € | 414,30 kn dostava je besplatna. Za više informacija o cijeni dostave u Hrvatskoj i u inozemstvu možete provjeriti ovdje.

Mogu li narudžbu s osobnim preuzimanjem preuzeti na dan kreirane narudžbe?

Svakom kupcu javimo kada su knjige spremne za preuzimanje pa je potrebno pričekati našu obavijest putem e-maila ili telefonskog broja koji ste ostavili kao kontakt u Vašoj narudžbi.

Ne snalazim se u webshop-u, mogu li nekim drugim putem napraviti narudžbu?

Ukoliko imate bilo kakvih problema vezanih uz web narudžbu, uvijek nas možete kontaktirati putem našeg e-maila: [email protected] i telefona: 01 6130 112. Tim putem možete napraviti i narudžbu, a potrebni podatci za narudžbu su: ime i prezime, adresa za dostavu, e-mail i telefonski broj.

Klub vjernih članova

Pravim ljubiteljima knjiga pripremili smo posebni tretman u Dominović Klubu vjernosti.

Članove našeg kluba častimo popustima i pamtimo sve njihove narudžbe.

Saznaj više

Newsletter

Prijavite se na naš newsletter i ostvarite 10% popusta prilikom prve kupnje.

Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Facebook messenger (like page)
Instagram
Sendgrid

Google analytics