O čemu govori Jordan B. Peterson u 12 pravila za život?

Rijetko tko danas nije čuo za poznatog kliničkog psihologa Jordana B. Petersona. Iako je poznat po svojim jasnim političkim stavovima koje iznosi na društvenim mrežama, ono što ga je vinulo u slavu jest njegova knjiga - 12 pravila za život: protuotrov kaosu. Osim toga, autor je brojnih predavanja i novih knjiških poslastica u kojima možete uživati nakon ovog fantastičnog prvijenca

Vodič za sretniji i bolji život
Knjiga je osmišljena u 12 tematskih cjelina, a svaka od njih donosi jako jednostavno, ali istovremeno duboko i mudro ''pravilo'' o životu. Sljedeći njegove jednostavne ideje koje dolaze iz spoja drevnih učenja i moderne psihologije doprinijet će vašoj sveukupnoj sreći i boljitku života. Ujedno, ovakav vodič trebao bi vam pomoći da promijenite u svojem životu ono na što možete utjecati i dati vam uvid u kvalitetniji život koji biste mogli voditi.

Jednostavne navike za kvalitetniji život
Iako ova knjiga zvuči nadasve ozbiljno, u njoj itekako ima mjesta za humor. Dapače, Peterson na šaljiv i svima razumljiv način se trudi pokazati svoja pravila uz pomoć jednostavnih metafora ili porukama poput „Počisti svoju sobu“ ili „Drži se uspravno“. Time Peterson ne pokušava glumiti vašu baku koja viče da će vas propuh ubiti, već ilustrirati kako jednostavne stvari poput čišćenja sobe mogu utjecati na vaš život.

Disciplinom do slobode
Ujedno će vas podsjetiti kako se (ne) ponašati prema onima oko vas, učeći nas pritom o disciplini, ali i slobodi. Kako uživati u životnim pustolovinama, a istovremeno biti odgovoran? Sažeo je i predstavio sukus tradicija različitih kultura koje su ujedno inkorporirane u jednu cjelovitu priču o čovjeku koji se može preobraziti i voditi bolji život. Njegovih 12 pravila trebala bi biti jednostavna za implementaciju, a polučiti velike promjene u tome kakvo viđenje vlastitog života imate.

Imate mogućnost nabaviti vlastitu kopiju Petersonovog hita u zagrebačkoj knjižari DOMINOVIĆ. U moru zanimljivih knjiga na policama knjižare Dominović, zaista možete pronaći svašta - od beletristike, popularnih naslova do publicistike…  nećete znati koju knjigu prije želite uzeti doma.