About the Book
Dizajniranje novih medija, Dizajn i novi mediji - hrvatski kontekst (1995.-2010.), knjiga autora Ivice Mitrovića, ukoričuje pregled iznimno zanimljive građe i jedina je takva u spektru domaće znanstvene publicistike.
Promovirana je u sklopu proslave 15. godišnjice splitske Umjetničke akademije, ali sama prilika nije medijski “zazvonila” kako spada zbog velike buke koju je digla Tijardovićeva opera “Dioklecijan” u izvedbi studenata i profesora UMAS-a.
Mitrović, inače predavač na UMAS-ovu Odsjeku za dizajn vizualnih komunikacija, već godinama u novim medijima nalazi svoj primarni znanstveni interes, a ovaj put ih je, premijerno za domaću didaktičku publicistiku, kontekstualizirao hrvatskom dizajnerskom scenom.
Njegovo istraživanje potaknuto je projektom Vizualna kultura i novi mediji, koji su inicirali Centar za vizualne studije (CVS) i voditelj projekta Klaudio Štefančić, s namjerom da se jasnije profilira domaća dizajnerska praksa unutar novomedijskog prostora. Pritom, projekt nije bio toliko usredotočen na kronologiju i detalje povijesti ove grane dizajna, već sagledavanje ove specifične prakse koja traje od sredine devedesetih prošlog stoljeća do kraja 2010. godine, a na konkretnim primjerima određenih projekata.