Filtering
hr en de
0 0
0 0
Homepage Items Books Humanities & Social Sciences Sociology & Demography DRUŠTVENE MREŽE I TELEVIZIJA: kako su društvene mreže mijenjale televiziju?

DRUŠTVENE MREŽE I TELEVIZIJA: kako su društvene mreže mijenjale televiziju?

Code: 438063
(0)Leave a review
Published: 2021
Country: Croatia
Language: Croatian
Binding: Hardcover
Number of pages: 212
Dimensions: 25 cm
ISBN: 978-953-169-473-5
Price
$ 20,19

As a Club member you save $ 0,61.

Price includes VAT. For the European Union from 01.07.2021 the price of the product and postage may vary according to the tax rate for the country of delivery.

Do you want to save up to $ 0,61 on this order and become a member of the Dominović Club?

Available now
About the Book
Sloboda govora i mogućnosti informiranja koje pružaju društvene mreže došli su u prvi plan, dok su vjerodostojnost i odgovornost za javno izgovorenu riječ ustuknuli. Upravo unutar te dihotomije prednosti i nedostataka društvenih mreža kao novih interaktivnih medija nalazi se i glavna tema ove knjige i problem kojeg autorica istražuje. Slobodna komunikacija u prostoru demokratske javnosti temeljni je preduvjet njegova funkcioniranja i oblikovanja javnog mnijenja. Mediji, koji nisu tek posrednici u tom prostoru već i (su)kreatori javnog mnijenja i izvor obaviještenosti građana o svim pitanjima od javnog interesa, pritom su ključan činitelj. Posebno mjesto među njima pak imaju nacionalne televizije. U tom kontekstu postavlja se pitanje utjecaja društvenih mreža na televizijski informativni program s obzirom na izraziti utjecaj kojeg televizija ima na javno mnijenje, posljedično i na oblikovanje političkih preferencija građana i općenito na stvaranje predodžbi o političkoj i društvenoj stvarnosti među građanima, što je u demokratskim društvima od ključnog značenja. Autorica stoga nastoji istražiti utjecaj društvenih mreža na sadržaj središnjih informativnih televizijskih emisija, ne samo zbog utvrđivanja razine vjerodostojnosti informacija već i zbog detektiranja mogućih promjena u radu televizije kao specifičnog audio-vizualnog medija te promjena u novinarskom izvješćivanju. Svoje pretpostavke, odnosno utjecaj objava na društvenim mrežama na središnje informativne emisije javne i komercijalnih televizija, nastoji provjeriti kvalitativnom i kvantitativnom analizom (analiza sadržaja, anketno istraživanje), prije svega središnjih informativnih emisija javne (HRT) i komercijalnih televizija (RTL i NOVA-TV) sa nacionalnom koncesijom, te visoko reprezentativnog uzorka televizijskih novinara tih triju televizija. Pritom nastoji utvrditi u kojoj su mjeri društvene mreže izvor vijesti u pojedinim središnjim televizijskim informativnim emisijama, koja društvena skupina ima najveći broj objava, te na koji način društvene mreže utječu na rad televizije kao specifičnog audio-vizualnog medija. Uz to, istraživanjem nastoji utvrditi stupanj provjere vjerodostojnosti objava na društvenim mrežama koje se koriste te propituje promjene uloge i djelovanja televizijskih novinara kao kreatora medijskih sadržaja i sukreatora javnoga mnijenja. Knjiga se temelji na uvjerljivim argumentima o potrebi istraživanja do sada nedostatno istražena utjecaja društvenih mreža na televizijski informativni program, teorijski okvir je u skladu s najrecentnijim znanstvenim istraživanjima, a dizajn istraživanja metodološki je valjan i primjeren. prof. dr. sc. Pero Maldini (iz recenzije)
Comments
Ocjena proizvoda
No comments yet. Be the first one to comment.
Comment

Rate the article

Rate the product

Your e-mail will only be used for the purpose of responding to your comment.
FAQ
How long will it take for my order to be shipped?

Your order will be shipped within 5 business days. If certain products are not readily available, you will be informed about it during the shopping process. More information about delivery can be found here.

Do you deliver outside Croatia?

Yes, we deliver worldwide. If you want to find out more about delivery costs for specific countries click here.

How much does delivery cost?

In Croatia and Slovenia delivery costs 4 € | 30,14 kn. For orders over 55 € | 414,30 kn, delivery is free. For more information about delivery costs in Croatia, as well as other countries, check our Delivery Price List.

Can I pick up my order on the same day I placed it?

We always notify our customers when their books are ready to be picked up, so you will have to wait for the notification that will be sent to your e-mail address or to the phone number you left as your contact in the order.

I seem to be unable to find my way around the webshop. Is there another way to place an order?

If you’re having problems with your web order, you can always contact us via mail or phone. You can also place an order by phone or mail, but then you have to give us the following information: your name and surname, delivery address, your e-mail and phone number.

Loyalty Club

A special treatment awaits the true book lovers who join our Dominović Loyalty Club.

Our Club members have various discounts and we remember all their orders.

Learn more

Newsletter

Subscribe to our newsletter and get a 10% discount off your first purchase.

Zatvori

We value your privacy and personal data. We have updated our Privacy Policy in compliance with the latest General Data Protection Regulation.
To ensure that we give you the best experience on our website, we sometimes store small text files on your devices which are also known as cookies. 
You can read more about our Privacy Policy here.
You can read more about our Cookie Policy here.
You can manage and/or update or delete your cookie settings during every visit on our website. You can read more in our Cookie Policy.

Google Maps
Facebook Messenger (like page)
Instagram
Sendgrid

Google Analytics