Filtering
hr en de
0 0
0 0
Homepage Items Books Business & Economics KORPORATIVNA REPUTACIJA: interdisciplinarna paradigma
1

KORPORATIVNA REPUTACIJA: interdisciplinarna paradigma

Code: 440384
(0)Leave a review
Published: 2022
Country: Croatia
Language: Croatian
Binding: Paperback
Number of pages: 335
Dimensions: 26 cm
ISBN: 978-953-0-30296-9
Publisher: ŠKOLSKA KNJIGA
Price
$ 32,01

As a Club member you save $ 0,96.

Price includes VAT. For the European Union from 01.07.2021 the price of the product and postage may vary according to the tax rate for the country of delivery.

Do you want to save up to $ 0,96 on this order and become a member of the Dominović Club?

Available now
About the Book
Reputacija je jedinstveno obilježje svakog poduzeća, njegov potpis, a sažima sve što se o njemu zna. U svojoj biti, reputacija odražava što stakeholderi misle, znaju i osjećaju o poduzeću, u skladu s čime odabiru način kako će se prema njemu ponašati te žele li ili ne žele s njime biti u interakciji. Knjiga je pionirski pothvat integriranog sagledavanja reputacije kao fenomena iz kojeg je proizašla interdisciplinarna reputacijska paradigma, koja pruža originalan i avangardan doprinos razumijevanju korporativne reputacije te strateškom upravljanju njome. Povezivanjem dosega relevantnih teorijskih okvira, a zatim i njihovom primjenom u proširenome poslovnom kontekstu, stvoren je potpuno nov pogled na reputaciju koji otkriva njezin neshvaćeni potencijal u djelotvornosti poduzeća. Reputacijska paradigma usmjerena je i na reputaciju i na poduzeće te na njegove stakeholdere istodobno, a temelji se na učinkovitom stvaranju vrijednosti. Unutar nje prožimaju se spoznaje bihevioralne i socio-kognitivne perspektive reputacijske formacije, koje utkane u višeteorijski okvir otkrivaju zašto su neka poduzeća ocijenjena pozitivnije od drugih i kada rade isto i kada rade različito. S tim saznanjima menadžment poduzeća može aktivno upravljati reputacijom u svrhu provedbe odabranih ciljeva i strategija poduzeća, stvaranja vrijednosti za sve stakeholderske skupine te učinkovito i djelotvorno provoditi i koristiti se reputacijskim potencijalom. Pri tome je osobito važno odrediti ulogu korporativne reputacije u procesima korporativnog upravljanja poduzeća jer se u sklopu njih provode mnoge relacijske aktivnosti, važne za ukupnu reputacijsku evaluaciju. Uz navedeno, reputacija moderira odnos interesno-utjecajnih skupina prema poduzeću, pa je tom uvidu, kao i reputaciji kao samoregulirajućem obliku ponašanja i djelovanja poduzeća posvećena posebna pozornost. Ovo djelo donosi napredak i razvoj postojećeg znanja o reputaciji u smjeru prilagodbe online scenarijima. Ponovno promišljanje i revizija etabliranih teorijskih i praktičnih koncepcija potrebna je s obzirom na činjenicu da su utjecaj digitalizacije i društvenih medija izmijenili kontekst poslovanja i način na koji se stvara reputacija poduzeća. Ključna promjena odnosi se na omogućavanje horizontalne diseminacije informacija iz heterogenih izvora, što stvara iznimnu dinamiku u njihovoj razmjeni utječući time na promjenu evaluacijskih reprezentacija o reputaciji poduzeća. Zato danas bihevioralna, kognitivna i emotivna komponenta uzajamno djeluju u procesu izgradnje i oblikovanja korporativne reputacije, kako na individualnoj i skupnoj, tako i na organizacijskoj razini. Interdisciplinarna paradigma u kojoj se fenomen analizira jest akademski izazov kojem je odgovoreno na inovativan način, pri tome poštujući prošireni poslovni kontekst realnog te virtualnog područja djelovanja poduzeća u kojemu nastaje e-reputacija. Opisana jasna struktura reputacijske izgradnje zajedno s razjašnjenim složenim mehanizmima njezina oblikovanja, a osobito dizajniranje jedinstvenog, poduzeću svojstvenog načina upravljanja dragocjenom neopipljivom imovinom kao što je reputacija, čine znatan znanstveni doprinos ovog djela. Zato će knjiga biti izvrsna osnova studentima i znanstvenicima za dobivanje detaljnih uvida u temu te kao okvir za daljnja istraživanja, a poslovna zajednica, vrhovni menadžeri, članovi upravnih i nadzornih odbora, konzultanti, poduzetnici i stručnjaci različitih profila moći će upotrijebiti izniman aplikativni potencijal ovog rada za potrebe praćenja i upravljanja korporativnom i osobnom reputacijom.
Comments
Ocjena proizvoda
No comments yet. Be the first one to comment.
Comment

Rate the article

Rate the product

Your e-mail will only be used for the purpose of responding to your comment.
FAQ
How long will it take for my order to be shipped?

Your order will be shipped within 5 business days. If certain products are not readily available, you will be informed about it during the shopping process. More information about delivery can be found here.

Do you deliver outside Croatia?

Yes, we deliver worldwide. If you want to find out more about delivery costs for specific countries click here.

How much does delivery cost?

In Croatia and Slovenia delivery costs 4 € | 30,14 kn. For orders over 55 € | 414,30 kn, delivery is free. For more information about delivery costs in Croatia, as well as other countries, check our Delivery Price List.

Can I pick up my order on the same day I placed it?

We always notify our customers when their books are ready to be picked up, so you will have to wait for the notification that will be sent to your e-mail address or to the phone number you left as your contact in the order.

I seem to be unable to find my way around the webshop. Is there another way to place an order?

If you’re having problems with your web order, you can always contact us via mail or phone. You can also place an order by phone or mail, but then you have to give us the following information: your name and surname, delivery address, your e-mail and phone number.

Loyalty Club

A special treatment awaits the true book lovers who join our Dominović Loyalty Club.

Our Club members have various discounts and we remember all their orders.

Learn more

Newsletter

Subscribe to our newsletter and get a 10% discount off your first purchase.

Zatvori

We value your privacy and personal data. We have updated our Privacy Policy in compliance with the latest General Data Protection Regulation.
To ensure that we give you the best experience on our website, we sometimes store small text files on your devices which are also known as cookies. 
You can read more about our Privacy Policy here.
You can read more about our Cookie Policy here.
You can manage and/or update or delete your cookie settings during every visit on our website. You can read more in our Cookie Policy.

Google Maps
Facebook Messenger (like page)
Instagram
Sendgrid

Google Analytics