Filtriranje
hr en de
0 0
0 0
Početna Proizvodi Knjige Ekonomija KORPORATIVNA REPUTACIJA: interdisciplinarna paradigma

KORPORATIVNA REPUTACIJA: interdisciplinarna paradigma

Šifra: 440384
(0)Ostavi recenziju
Godina izdanja: 2022
Država: HRVATSKA
Jezik izdanja: hrvatski
Uvez: Meki uvez
Broj stranica: 335
Format: 26 cm
ISBN: 978-953-0-30296-9
Nakladnik: ŠKOLSKA KNJIGA
Cijena
$ 32,01

U klubu štedite $ 0,96.

U cijenu je uključen PDV. Za Europsku Uniju od 01.07.2021. cijena proizvoda i poštarine može varirati prema stopi poreza za zemlju isporuke.

Želite li uštedjeti $ 0,96 na ovoj narudžbi i postati član Dominović kluba?

Dostupno odmah
O knjizi
Reputacija je jedinstveno obilježje svakog poduzeća, njegov potpis, a sažima sve što se o njemu zna. U svojoj biti, reputacija odražava što stakeholderi misle, znaju i osjećaju o poduzeću, u skladu s čime odabiru način kako će se prema njemu ponašati te žele li ili ne žele s njime biti u interakciji. Knjiga je pionirski pothvat integriranog sagledavanja reputacije kao fenomena iz kojeg je proizašla interdisciplinarna reputacijska paradigma, koja pruža originalan i avangardan doprinos razumijevanju korporativne reputacije te strateškom upravljanju njome. Povezivanjem dosega relevantnih teorijskih okvira, a zatim i njihovom primjenom u proširenome poslovnom kontekstu, stvoren je potpuno nov pogled na reputaciju koji otkriva njezin neshvaćeni potencijal u djelotvornosti poduzeća. Reputacijska paradigma usmjerena je i na reputaciju i na poduzeće te na njegove stakeholdere istodobno, a temelji se na učinkovitom stvaranju vrijednosti. Unutar nje prožimaju se spoznaje bihevioralne i socio-kognitivne perspektive reputacijske formacije, koje utkane u višeteorijski okvir otkrivaju zašto su neka poduzeća ocijenjena pozitivnije od drugih i kada rade isto i kada rade različito. S tim saznanjima menadžment poduzeća može aktivno upravljati reputacijom u svrhu provedbe odabranih ciljeva i strategija poduzeća, stvaranja vrijednosti za sve stakeholderske skupine te učinkovito i djelotvorno provoditi i koristiti se reputacijskim potencijalom. Pri tome je osobito važno odrediti ulogu korporativne reputacije u procesima korporativnog upravljanja poduzeća jer se u sklopu njih provode mnoge relacijske aktivnosti, važne za ukupnu reputacijsku evaluaciju. Uz navedeno, reputacija moderira odnos interesno-utjecajnih skupina prema poduzeću, pa je tom uvidu, kao i reputaciji kao samoregulirajućem obliku ponašanja i djelovanja poduzeća posvećena posebna pozornost. Ovo djelo donosi napredak i razvoj postojećeg znanja o reputaciji u smjeru prilagodbe online scenarijima. Ponovno promišljanje i revizija etabliranih teorijskih i praktičnih koncepcija potrebna je s obzirom na činjenicu da su utjecaj digitalizacije i društvenih medija izmijenili kontekst poslovanja i način na koji se stvara reputacija poduzeća. Ključna promjena odnosi se na omogućavanje horizontalne diseminacije informacija iz heterogenih izvora, što stvara iznimnu dinamiku u njihovoj razmjeni utječući time na promjenu evaluacijskih reprezentacija o reputaciji poduzeća. Zato danas bihevioralna, kognitivna i emotivna komponenta uzajamno djeluju u procesu izgradnje i oblikovanja korporativne reputacije, kako na individualnoj i skupnoj, tako i na organizacijskoj razini. Interdisciplinarna paradigma u kojoj se fenomen analizira jest akademski izazov kojem je odgovoreno na inovativan način, pri tome poštujući prošireni poslovni kontekst realnog te virtualnog područja djelovanja poduzeća u kojemu nastaje e-reputacija. Opisana jasna struktura reputacijske izgradnje zajedno s razjašnjenim složenim mehanizmima njezina oblikovanja, a osobito dizajniranje jedinstvenog, poduzeću svojstvenog načina upravljanja dragocjenom neopipljivom imovinom kao što je reputacija, čine znatan znanstveni doprinos ovog djela. Zato će knjiga biti izvrsna osnova studentima i znanstvenicima za dobivanje detaljnih uvida u temu te kao okvir za daljnja istraživanja, a poslovna zajednica, vrhovni menadžeri, članovi upravnih i nadzornih odbora, konzultanti, poduzetnici i stručnjaci različitih profila moći će upotrijebiti izniman aplikativni potencijal ovog rada za potrebe praćenja i upravljanja korporativnom i osobnom reputacijom.
Komentari
Ocjena proizvoda
Još nema komentara. Budite prvi koji će komentirati.
Pošalji komentar

Ocijeni članak

Ocijeni proizvod

Vaš email koristitit će se samo u svrhu odgovaranja na Vaš komentar.
Česta pitanja
Koji je rok isporuke paketa?

Naručeni proizvodi isporučuju se u roku od 5 radnih dana. Ukoliko neki od proizvoda nije odmah dostupan za isporuku, kupac će o tome biti obaviješten u procesu kupnje. Više informacija o dostavi možete pronaći ovdje.

Dostavljate li u inozemstvo?

Da, dostavu vršimo u sve zemlje svijeta. Informacije o cijenama dostave za pojedine zemlje možete vidjeti ovdje.

Koja je cijena dostave?

Cijena dostave u Republici Hrvatskoj i Sloveniji je 4 € | 30,14 kn, a za narudžbe u iznosu većem od 55 € | 414,30 kn dostava je besplatna. Za više informacija o cijeni dostave u Hrvatskoj i u inozemstvu možete provjeriti ovdje.

Mogu li narudžbu s osobnim preuzimanjem preuzeti na dan kreirane narudžbe?

Svakom kupcu javimo kada su knjige spremne za preuzimanje pa je potrebno pričekati našu obavijest putem e-maila ili telefonskog broja koji ste ostavili kao kontakt u Vašoj narudžbi.

Ne snalazim se u webshop-u, mogu li nekim drugim putem napraviti narudžbu?

Ukoliko imate bilo kakvih problema vezanih uz web narudžbu, uvijek nas možete kontaktirati putem našeg e-maila: [email protected] i telefona: 01 6130 112. Tim putem možete napraviti i narudžbu, a potrebni podatci za narudžbu su: ime i prezime, adresa za dostavu, e-mail i telefonski broj.

Klub vjernih članova

Pravim ljubiteljima knjiga pripremili smo posebni tretman u Dominović Klubu vjernosti.

Članove našeg kluba častimo popustima i pamtimo sve njihove narudžbe.

Saznaj više

Newsletter

Prijavite se na naš newsletter i ostvarite 10% popusta prilikom prve kupnje.

Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Facebook messenger (like page)
Instagram
Sendgrid

Google analytics