Filtriranje
hr en de
0 0
0 0
Početna Proizvodi Knjige Društvene i humanističke znanosti Antropologija i etnologija COMMUNICATING FASHION BRANDS: Theoretical and Practical Perspectives

COMMUNICATING FASHION BRANDS: Theoretical and Practical Perspectives

Šifra: 259149
(0)Ostavi recenziju
Godina izdanja: 2020
Država: VELIKA BRITANIJA
Jezik izdanja: engleski
Uvez: Meki uvez
Broj stranica: 172
Format: 24 cm
ISBN: 978-1-138-61356-0
Nakladnik: ROUTLEDGE
Cijena
$ 58,49

U klubu štedite $ 1,75.

U cijenu je uključen PDV. Za Europsku Uniju od 01.07.2021. cijena proizvoda i poštarine može varirati prema stopi poreza za zemlju isporuke.

Želite li uštedjeti $ 1,75 na ovoj narudžbi i postati član Dominović kluba?

Dostupno u roku 30 dana
O knjizi
This book demonstrates how fashion brands communicate, why the practice is significant within wider society and how it can be perceived as culturally meaningful. Enabling readers to connect the tools and techniques of communication with their theoretical underpinnings and historical antecedents, the book shows how these methods can be applied in practice. The authors utilise social, consumer and cultural theory, and frameworks rooted in psychology, sociology and economics, as mechanisms to analyse and deconstruct current communication strategies used by fashion brands. The book presents insights and strategies for communicating authentic values, conveying a clearly defined aesthetic and visual language and generating shareable content that resonates with audiences. With insights into strategies used by brands including Burberry, Gucci, Dior, COS, Rapha, Warby Parker and Maryam Nassir Zadeh, each chapter outlines ways of maintaining relevant and consistent brand narratives in the 21st century. From how to sustain a dialogue with a brand’s community, to the use of brand collaboration, co-creative storytelling and fashion spaces, the book aims to develop reflective communication practitioners who have a deep understanding of the cultural landscape, brand strategy and industry innovation. Written for scholars and practitioners, this book is a valuable blend of theory and practice across the fields of fashion, communication and branding.
Komentari
Ocjena proizvoda
Još nema komentara. Budite prvi koji će komentirati.
Pošalji komentar

Ocijeni članak

Ocijeni proizvod

Vaš email koristitit će se samo u svrhu odgovaranja na Vaš komentar.
Česta pitanja
Koji je rok isporuke paketa?

Naručeni proizvodi isporučuju se u roku od 5 radnih dana. Ukoliko neki od proizvoda nije odmah dostupan za isporuku, kupac će o tome biti obaviješten u procesu kupnje. Više informacija o dostavi možete pronaći ovdje.

Dostavljate li u inozemstvo?

Da, dostavu vršimo u sve zemlje svijeta. Informacije o cijenama dostave za pojedine zemlje možete vidjeti ovdje.

Koja je cijena dostave?

Cijena dostave u Republici Hrvatskoj i Sloveniji je 4 € | 30,14 kn, a za narudžbe u iznosu većem od 55 € | 414,30 kn dostava je besplatna. Za više informacija o cijeni dostave u Hrvatskoj i u inozemstvu možete provjeriti ovdje.

Mogu li narudžbu s osobnim preuzimanjem preuzeti na dan kreirane narudžbe?

Svakom kupcu javimo kada su knjige spremne za preuzimanje pa je potrebno pričekati našu obavijest putem e-maila ili telefonskog broja koji ste ostavili kao kontakt u Vašoj narudžbi.

Ne snalazim se u webshop-u, mogu li nekim drugim putem napraviti narudžbu?

Ukoliko imate bilo kakvih problema vezanih uz web narudžbu, uvijek nas možete kontaktirati putem našeg e-maila: [email protected] i telefona: 01 6130 112. Tim putem možete napraviti i narudžbu, a potrebni podatci za narudžbu su: ime i prezime, adresa za dostavu, e-mail i telefonski broj.

Klub vjernih članova

Pravim ljubiteljima knjiga pripremili smo posebni tretman u Dominović Klubu vjernosti.

Članove našeg kluba častimo popustima i pamtimo sve njihove narudžbe.

Saznaj više

Newsletter

Prijavite se na naš newsletter i ostvarite 10% popusta prilikom prve kupnje.

Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Facebook messenger (like page)
Instagram
Sendgrid

Google analytics